اظهارات ناظمی و جلالی پس از پایان دیدار داماش و تراکتورسازی

 

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پایان بازی در نشست خبری گفت: من به هواداران داماش تبریک می‌گویم. امروز آن‌ها به واقع نشان دادند که یار دوازدهم تیم ما هستند و برد امروز مال آن‌هاست. هر دو تیم موقعیت گل زدن داشتند. البته تراکتورسازی در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آورد که درخشش میلاد فراهانی مانع از گلزنی آن‌ها شد.

افشین ناظمی ادامه داد:من از بازیکنان خودم راضی هستم بویژه از میلاد فراهانی که نشان داد به روزهای اوج خودش برمی‌گردد. همان طور که ما تراکتور را آنالیز کرده بودیم، امروز در زمین حاضر شد و بازیکنان ما به همان گونه که می‌خواستیم جلوی آن‌ها بازی کردند. از اینکه این بازی را بردیم خدا را شکر می‌کنم.

سرمربی داماش گیلان در پایان اظهاراتش گفت:از اینکه توانستیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم خوشحالم. ما در هفته‌های گذشته که میزبان بودیم، در هر بازی چندین و چند موقعیت از دست می‌دادیم ولی امروز از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم. امروز رمز پیروزی داماش باهوش بازی کردن بود زیرا ما از لحاظ مهره قابل قیاس با تراکتور نبودیم و طبیعی بود که فقط با هوشیاری می‌توانستیم به پیروزی برسیم و بتوانیم از تک موقعیت خوب‌مان نهایت استفاده را ببریم.

از سوی دیگرمجيد جلالي سرمربی تراکتورسازی در این نشست خبری گفت: در ديدار برابر داماش گيلان نيز برتر بوديم اما در نهايت با شكست مواجه شديم.

وي اظهار كرد: در جريان اين مسابقه به خصوص در نيمه دوم به طور كامل از تيم فوتبال داماش برتر بوديم و موقعيت هاي خوبي نيز كسب كرديم اما اين موقعيت ها پشت سر هم خراب شد.

وي ادامه داد: با خراب كردن موقعيت ها، اين فرصت را به حريف داديم تا از يك توپ ساده نهايت استفاده را ببرد و به گل برسد اما ما نتوانستيم از موقعيت هاي بي شمار خود ، به گل برسيم.

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز اضافه كرد: آن چيزي كه از فوتبال ارائه كرديم، خوب بود و هر چقدر هم از زمان بازي مي گذشت، برتري ما بيشتر مي شد اما نتوانستيم از اين برتري استفاده كنيم.

جلالي با انتقاد از زمين مسابه گفت: چمن بازي روح فوتبال است و در استان گيلان همه جا سرسبز است به جز ورزشگاه آن كه داراي چمن مصنوعي است و بازي در اين زمين بسيار سخت و مشكل است.

 
 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:19---1 مهر 1392
40 متری زدن تو آسیا، حسرت پرسپولیسیا....!
رفتن به 4تای آسیا، حسرت 4تایی ها....!
4444**(*)
آبیته....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 ا 13:56 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.